The Walkind Dead-ceea ce nu vede oricine

Încep prin a îmi cere scuze din cauză că nu am mai postat dar am avut câteva probleme. Mă bucur ca am revenit şi mă pot ocupa de ceea ce îmi place! 

Astăzi mi-am propus un subiect mai diferit. Voi vorbi despre o altă perspectivă a serialului The Walking Dead. Mai întâi voi începe prin a prezenta această producţie longevivă.

Seria a luat naştere pe 31 octombrie odată cu primul episod. Personajul principal este Rick Grimes, fost poliţist care în urma unui accident într-o misiune se trezeşte în spitalul din oraşul lui natal. Îşi dă seama că lumea se schimbase, era plină de zombie care erau foarte periculoşi. Odată muşcat, te transformai la scurt timp în zombie. De acum începe lupta pentru supravieţuire. Rick, care se reuneşte cu familia lui şi alţi prieteni, comit o sumedenie de crime omorând mulţi oameni. Scopul acestei nebunii este supravieţuirea intr-o lume dominată de forţele răului. 

Acest serial pare pentru mulţi simplă vărsare de sânge şi multă acţiune. Trebuie să vedem mai departe de această idee. Regizorul Frank Darabont a dorit să ne atragă atenţia asupra unui posibil scenariu apocaliptic ce ar cauza haos între relaţiile interumane. Tot ce ne-ar mai interesa ar fi ca noi şi cei dragi să fim bine şi cu acest preţ am comite crime de o atrocitate greu de imaginat. Acest serial este un bun exemplu al unui posibil scenariu de genul.

În ziua de azi oamenii se gândesc numai la ei. Acest lucru poate cauza mari pierderi de toate felurile. Serialul este doar un bun exemplu de ce s-ar intâmpla la o scară mult mai mare dacă ne-ar interesa de propria persoană. 

Personal consider acest serial o capodoperă. Ideea este una din care avem de învăţat iar rolurile sunt bine jucate de către actori. Toţi îşi au partea de poveste pe care o joacă până la capăt cu iscusinţă. 

La final aş vrea să trag un semnal de alarmă asupra acestui curent de nepăsare asupra aproapelui nostru. Cred că odată ce ne ajutăm aproapele la greu, fapta bună nu va fi nerăsplătită chiar de cel de lângă noi. Nu în ultimul rând, recomand tuturor The Walking Dead. El m-a ajutat să îmi deschid ochii asupra unei mari probleme a secolului 21.

Până data viitoare, vă mulţumesc pentru atenţie! 

28 septembrie 2016

Leave a Reply

